fredag 2. april 2010

Bangkok

No er Oivind og eg vel framme i Bangkok etter behagelege 9 timar i lufta, det blei tid til 3 filmar og to lekre maaltid, m Thai, B777.

Det var trist aa maatta seia farvell til alle mine nye vener i Australia. Eg har moett saa mange flotte mennesker paa denne turen. Menneske med ein heilt annan bakgrunn og eit syn paa verda fraa ein annan vinkel, laererikt for meg.

Oivind og eg har hatt pedikyr (?), fotmasasje og haarklipp, saa no seer vi saa kjekke ut! I gaar kveld var vi paa stamrestauranten til SAS crew, SUDA. Vi hadde ein betre middag med kjente kollegaer. Etter middag var vi ein runde paa byn for aa sjaa paa kulturlivet, lettkledde damer i fri dresur (?)
Bangkok er ein travel storby, ca 12 mill. innbyggjarar, masse trafikk, stoey og forurensing. Folk er smilande og blide, og her er handle- og servicetilbuda nesten ubegrensa. Vi bur paa eit lite koseleg hotell paa Soi Nana, Boss Suites.

I kveld er det info-moete med Siam Bike Tour, etter moetet er det felles middag paa Majestetic Grande. Soendag morgon er det avgang for vaar 10 dagar lange sykkeltur gjennom Thailand og Cambodia, eg gleder meg til aa koma igang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar