søndag 28. februar 2010

Whitney Houston

Vi var ein gjeng fraa Sydney som reiste opp til vener paa ein kvegfarm nord av Singelton, ca fire timar kjoering fraa Sydney. Dette er "redneck" land i Australia. Store firhjulstrekkarar, hestar, kveg, kenguruar og cowboyar. Her oppe var det boelgande beiteland saa langt auga kunne sjaa, flott landskap. Garden vi campa paa hadde ca 1000 beitedyr!! Dette hadde vore noko for deg Torkjell! Her var det telting, grilling, bading i badebassenget og 4WD-kjoeretur rundt paa den fantastiske garden.

Hovedattraksjonen var konsert med Witney Houston i Hunter Valley laurdagen. Hunter Valley ligg ein liten times koering unna og er ein av dei stoerste vindistrikta i Australia. Konserten vart halden paa Hope vinfarm. Vi var ca 20.000 innanfor portane for aa hoeyra Whitney syngja for oss. Ho har tapt seg sidan glansperioden paa 80-talet, men opplevelsen var flott. Vi kjoepte picnic-korg med mat og vin fraa vinfarmen, fullmaane og god stemning.
I morgon ventar eg besoek av min gode ven; Egil "Karbon-Karlsen", det gleder eg meg til!

1 kommentar:

  1. hvis torkjell skal få med seg dette,må kopi av reisebrev sendes hans sekretær, i_nerhus@hotmail.com
    hunter valley høres bra ut!faen,dama mi har vært i Vegas 2mnd.nå drar jeg snart et sted også.
    hvorfor har Sjur fjernet følgere?savner han som het gammel jøde.

    SvarSlett